viernes, 16 de marzo de 2007

Un café amb la Rosa


Un cafè amb la Rosa

Des d’ aquesta setmana passada m’estic trobant amb persones d’Arenys de Munt, de diferents zones del poble, gent que viu en espais i situacions diferents, persones que per l’edat, el lloc de feina, o situació personal tenen unes necessitats específiques però també comuns.
Al voltant d’una taula, saborejant un deliciós cafetó que la Carme ens va preparar, vàrem parlar unes quantes hores.
Encara que tinc l’intenció de trobar-me amb les Juntes de les Associacions d’Arenys de Munt, també trobo important i necessària la comunicació amb persones que no lideren cap d’aquestes entitats, d’aquesta manera tinc una perspectiva més qüotidiana, del que preocupa a la gent en el dia a dia .
Crec seran unes trobades que resultaran enriquidores per mi i el meu grup a l’hora de plasmar en un paper el nostre projecte pel futur d’Arenys de Munt, el nostre poble.
Vull agraïr des d’aquest espai personal, a la Carme, a totes aquelles persones que m’estan deixant compartir casa seva, i a les que s’acosten a nosaltres per millorar el que tenim, la generositat amb que ens regalen el seu temps.

No hay comentarios: