martes, 17 de abril de 2007

UNA FESTA PELS SENTITS


Divendres 13 d’abril els alcaldables d’Arenys de Munt i sis periodistes de wilabeb vàrem ser convidats a sopar pel Restaurant L’Era . La finalitat del sopar igual que va pasar a les pasades eleccions municipals va ser fer un seguiment dels candidats durant la vetllada, ningú de nosaltrres sabia quin era el periodista que ens feia el seguiment , aquesta era la gràcia ,i pel que ens van informar a final de mes sortirà un reportatge en el que ens explicaran les impresions que vàren tenir.Bé no negaré que estic encuriosida.
En primer lloc he de dir que vull felicitar al Restaurant per l’esplèndit sopar que en van preparar , sencillament delicios , es fácil deixar-se anar al voltant d’una taula posada amb exquisita cura i padalejant uns plats amb sabors,olors,colors i textures sorprenents, xupar-se els dits no era adient però em vaig quedar amb les ganes.
Despres de presentarnos, un per un varen començar les preguntes adreçades a cada un de nosaltres ,no em va costar gens deixar-me anar ,els companys de taula em van fer sentir agust i considero va esser una vetllada molt interesant , en primer lloc perquè vaig poder coneixer una mica mes als altres candidats, no hem tingut masses ocasions d’estar plegats.En segon lloc perque el debat que es va generar va ser contructiu i enriquidor.
Es evident que va haver algún petit moment de tensió però tambe moltes rialles, es important no perdre el bon humor , en definitiva els candidats tenim un objectiu comú , treballar de valent per aconseguir que Arenys de Munt sigui l’enveja de la Comarca.

No hay comentarios: