miércoles, 11 de abril de 2007

SANTI........EL SENY!!!


Santiago Morell i Capellera,52 anys, estic casat i tinc dues filles. Sóc metge de medicina general, treballo a un centre mèdic i al servei de urgències domiciliàries de l'Hospital de Barcelona.
He decidit presentar-me en aquest moment i en aquesta llista perquè voldria posar al servei del poble la il·lusió que m'ha despertat la proposta de la nostre cap de llista, aportant, a part dels meus coneixements sanitaris, la voluntat de treballar en els àmbits que calgui, amb serenitat i diàleg, que tanta falta fa a la política d'avui, en un marc de progrés i respecte a les altres idees.
També voldria afrontar amb tots vosaltres el repte de tirar endevant el nostre poble, amb energia i empenta, per aconseguir que Arenys de Munt segueixi sent aquest poble tant especial on hem triat viure.

1 comentario:

Santi Capellera i Rabassó dijo...

Hola Rosa, m'agradaria que li passessis l'adreça del meu blog al meu cosí generacional i tocaio de nom i segon cognom. Sort que ell té seny perquè jo d'això ni un borrall. Si més no ja veig que no estic sol en temes de substantiu i llinatge. Salutacions d'un barceloní descendent d'empordanesos i que ara viu, i escriu, a Menorca.
Santi Capellera i Rabassó
http://perinnolligams.blogspot.com/