lunes, 14 de enero de 2008

FINS L'ANY VINENT MAJESTATS!!!


Ja s’han acabat les festes Nadalenques, hem tornat tots a la feina, personalment han estat uns dies agradables i molt bonics, família, amics i els meus fills han omplert de converses i rialles les sobretaules d’aquets dies, m’encanten aquestes festes !!!! encara m’agrada moltíssim el Nadal, i la Nit de Reis és la més maca de l’any, encara que aquest any l’he viscut de manera diferent, la segueixo trobant preciosa.
També he treballat aquets dies, i em sento satisfeta de com han sortit les coses, sobretot el Parc de Nadal , « LA NEULA », vàrem fer un concurs, amb premi inclòs, per escollir el nom, el va guanyar l’Oriol Brecha , el nom del Parc és bonic i molt Nadalenc.
El Parc ha resultat un èxit, han disfrutat moltíssim els nens i també els no tant nens, he vist als pares i mares jugant amb els seus fills, asseguts a terra, ballant, rient....... això agrada crec que ha estat una bona idea, l’oferta era variada, divertida i per a totes les edats, intentaré que sigui una mica més llarg l’any que vinent.
La cavalcada de Reis també ha estat lluida, no vaig poder assistir-hi perquè em va tocar treballar i les garrofes .......ja se sap!!!! En fi! No crec que ho llegeixin però des d’aquí vull felicitar a tot el grup de persones que han treballat passant fred aquest mes de Desembre per poder tirar endavant aquesta nit màgica, i als tècnics de l’Ajuntament, ja que sense ells seria impossible tirar tot això endavant.
També aprofito aquest moment per desitjar a tothom que visiti aquest racó tant meu, un any Nou feliç, pròsper i ple d’amor.

Una abraçada !!!!!

No hay comentarios: